کانال تلگرام
سامسونگ ایران

اینستاگرام
سامسونگ ایران
سبد خرید
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024
 
صفحه اصلی     درباره ما     تماس با ما     سام سرویس     قوانین و مقررات    
ورود به سایت عضویت
اخبار     جشنواره ها
 

چرا تلویزیون های سامسونگ در رقابت با سونی و LG پیشی گرفته اند؟

سامسونگ، بهترین تولید کننده تلویزیون در دهه گذشته بوده است.
 
در سال 2015 نیز بیش از 21 درصد از نمایشگرهای LCD و LED که در بازار به فروش رسیدند توسط سامسونگ تولید شده بودند.
اما کدامیک از تلویزیون های سامسونگ، انتخاب مناسبی برای شما در حین خرید تلویزیون هستند. غول بزرگ تکنولوژی در سال 2017، تلویزیون های جدید متعددی را وارد بازار کرده است. در اینجا ما به شما کمک می کنیم تا بهترین تلویزیون سامسونگ را متناسب با بودجه خود خریداری کنید.
چرا سامسونگ در مقایسه با برندهای بزرگ دیگر مانند سونی و LG، از طرفداران بیشتری در سراسر دنیا برخوردار است؟ در واقع نه تنها نسل 2017 تلویزیون های سامسونگ بلکه نسل های قدیمی تر آن نیز در مقایسه با سایر برندها از وضوح رنگ بالاتری برخوردارند. البته این امر در مورد تلویزیون های QLED بیشتر صدق می کند.
یکی از پیشرفت های بزرگ سامسونگ، تبدیل سیگنال های HD به 4K بوده که در مقایسه با LG نیز گامی جلوتر است. تکنولوژی جدیدی که HDR10+ نامیده می شود تاخیر در نمایش داده ها را به کمترین مقدار ممکن رسانده است و این امر به ویژه برای طرفداران ایکس باکس One X یا PS4 Pro از اهمیت بیشتری برخوردار است.
سامسونگ در سال 2017 نیز سری های مختلف Q6 ،Q7 ،Q8 ،Q9 تلویزیون های QLED را تولید کرده و فقط به اینها بسنده نکرده بلکه تلویزیون های Frame نیز نسل جدیدی از تلویزیون ها را به بازار تکنولوژی صوتی و تصویری معرفی کردند. در واقع سری های بالاتر تلوزیون های سامسونگ، از قابلیت های HDR، 4K و وضوح رنگ بالاتر و سیستم عامل های بهتری برخوردارند.
در حال حاضر بسیاری از تحلیلگران معتقدند که تلویزیون های 88 اینچی QLED سامسونگ با قابلیت 4K، بهترین تلویزیون های موجود در بازار هستند.
تلویزیون های Q7F با صفحه نمایش 55 اینچی، از عملکرد فوق العاده ای برخوردارند و تلفیقی از قدرت، عملکرد فوق العاده و قیمت مناسب را در اختیار کاربر قرار داده اند.
نسل Q9F نیز یکی از بهترین تلویزیون های QLED سامسونگ برای نمایش محتوای HDR است و استانداردهای جدیدی را از نظر میزان وضوح رنگ وضع کرده است.
در واقع هر سری از تلویزیون های سامسونگ با برخورداری از پیشرفته ترین تکنولوژی ها، بالاترین کیفیت محتوا را برای شما نمایش می دهند و هیچ گاه در این مورد تردید نداشته باشید که بالاترین کیفیت و وضوح محتوا در اختیار شما قرار گرفته است.
 
مرکز تماس سامسونگ ایران جهت مشاوره خرید : 33123179
 
تاریخ ارسال مطلب : دوشنبه 9 بهمن 1396               تعداد مشاهده این مطلب : 1257 مرتبه
  آرشیو اخبار
برای کسب امتياز کليک کنيد
   
     
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد. طراحی سایت : ایران طراح